دانلود مقاله ISO 9000 و مديريت كيفيت ۱۰ ص فرمت word
فهرست مطالبمقدمه 1اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus) 3اصل دوم: رهبری در مدیریت (Leadership) 4اصل سوم: مشارکت کارکنان (Involvement of people ) 5اصل چهارم: رویکرد فرایندی (Process approach) 6اصل پنجم: رویکرد سیستمی به مدیریت (System approach to management) 6اصل ششم: بهبود مستمر (Continual improvement) 7اصل هفتم: تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها (Factual approach to decision making) 8اصل هشتم: ارتباط سودمند و دوطرفه با تامین کنندگان (Mutually beneficial supplier relationships ) 9منابع: 10
تعداد مشاهده: 2660 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:23 کیلوبایت