کتاب صوتی قدرت به زبان انگلیسی با صدای راندا برن به همراه فایل پی دی اف اصلی کتاب (انگلیسی)

دسته بندي : کتاب » کتاب صوتی
دانلود فایل کامل کتاب صوتی قدرت به زبان انگلیسی با صدای راندا برن به همراه فایل پی دی اف اصلی کتاب (انگلیسی)

راندا برن (Rhonda Byrne)، در 12 مارس 1945 در ملبورن استرالیا متولد شد. وی نویسنده و تهیه کننده استرالیایی اس. پی بوده و او را بیشتر به خاطر مستند راز و کتابی که با همین نام چندی بعد به چاپ رسید می‌شناسند. در ادامه وی کتاب قدرت، جادو و قهرمان را نیز به نگارش درآورد.

کتاب راز او در سال 2007 در بیش از 19 میلیون نسخه به 40 زبان دنیا ترجمه شد و همچنین در بیش از 2 میلیون دی‌وی‌دی به فروش رسید. کتاب راز و فیلم راز روی هم بیش از 300،000،000 میلیون دلار فروش کرده‌اند.

راندا برن در جایی می‌گوید:
 «من با اعتقادی راسخ از استرالیا به آمریکا که پایگاه اکثر مربیان در این زمینه بود پرواز کردم. هفت هفته بعد تیم راز از ۵۵ مربی مهم سرتاسر امریکا فیلم برداری کرد که نتیجه آن فیلمی صد و بیست ساعته شد... هشت ماه بعد راز روی پرده بود.» (کتاب راز راندا برن، ص ۸)

برن در رابطه با معجزه‌ای که مفهوم راز در زندگی وی داشته اذعان می‌دارد که بعد از یک دوره سختی و فروپاشی وضعیت مالی و اقتصادی، کتابی را از دخترش می‌گیرد که مطالعه کند؛ این کتاب که توسط والاس واتلز به نام «علم پول‌دار شدن» نوشته شده است به خمیر مایه افکار راندا برن تبدیل شد و برن در کتاب‌هایش چندین بار از اثر‌گذاری این کتاب بر اندیشه  و مبانی فکری‌اش نام می‌برد و معتقد است والاس واتلز بینش جدیدی به وی داده است.

راندا برن پس از سال‌های پیاپی شکست‌های مکرر اقتصادی در نهایت با ایده‌ی راز به موفقیت رسید و در سال 2007 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد و خودش درباره‌ی راز موفقیتش بااین تفکر چنین می‌گوید: کتاب راز به خواننده اثبات می‌کند که انسان می‌تواند با قدرت تفکر خود به هرچه که می‌خواهد، برسد. انسانی که از قدرت ذهن خود آگاه است تنها می‌تواند هر آنچه را می‌خواهد در جهان هستی انتخاب کند. پس از انتخاب ذهن آن‌ها را فعال و تصویر‌سازی می‌کند. چنین است که احساس داشتن رویا‌ها در ذهن تولید می‌شود. با این کار انسان از انرژی کائنات در مسیر تحقق خواسته‌هایش استفاده می‌کند و آرزو‌ها بر آورده می‌گردد…

جملات برگزیده راندا برن:
- وقت بگذارید و خودتان را بشناسید.
- تمام آرزوها و اهدافتان را شناسایی کنید.
- تا جایی که می‌توانید وقت بگذارید، هر چه از زندگی می‌خواهید یادداشت کنید، تمام اهداف کوتاه مدت و بلند مدتتان را بنویسید و با خودتان رو راست باشید.
- کارهایی را انجام ندهید که دیگران از شما خواسته‌اند. کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید، کارهایی که حداقل در نهایت لبخند به لبانتان بیاورند.
- نیازی نیست هر روز به تابلو تجسمتان نگاه کنید. به خصوص با حالت مکانیکی و بی‌احساس به آن نگاه نکنید. حتی اگر تابلو تجسمی درست نکرده‌اید اما آن را در ذهنتان دارید و می‌توانید حسش کنید، به خواسته‌تان می‌رسید.
- شروع کنید به احساس کردنش، حسش کنید. اگرچه نامرئی و غیر‌ملموس است، اما شروع کنید به احساس کردنش و در آن رؤیا زندگی کنید. باید خیلی به شما نزدیک باشد، مثل نفس کشیدن و هر چه قوی‌تر حسش کنید زودتر و قوی‌تر به آن خواهید رسید.

کتاب‌‌های راندا برن:
راز
آموزه‌های روزانه راز
راز شکرگزاری
قانون جذب
قهرمان
تقویم معجزه 1393 راندا برن
راز هستی
قدرت
معجزه
معجزه سپاس‌گزاری

 
«فقط یک قدرت برتر ومتعالی درزندگی وجود دارد که آن هم عشق ومحبت است. نیرویی که به شما انگیزه می دهد و شما را به سوی امور دلخواهتان می کشاند، سبب می شود که به خواسته ها واهداف اززشمندتان برسید. شغل پرهیجان ومناسب داشته باشید. کارهای ارزشمند را به ثمر برسانید. روابط شما با اعضای خانواده و دوستانتان روابطی سازنده و سرشار از شادی ونشاط باشد. از سرمایه لازم برای زندگی کردن به شیوه مناسب و دلخواهتان بهره مند شوید. برمبنای رویاهای ارزشمندتان زندگی کنید. هرروز وقتی از خواب برمی خیزید سرشار از شورواشتیاق باشید. شادی ونشاط واقعی را احساس کنید . احساس کنید نیرومند هستید و در امنیت قرار دارید. درباره خودتان احساس خوب و خوشایند داشته باید و بدانید آفریده ای ارزشمند هستید. بیاموزید که چگونه بر دشواریها و مشکلات زندگی غلبه کنید و از نظر شخصیتی رشد کنید و به کامل ترین شیوه ممکن زندگی کنیدو به کمال برسید و از نعمت های شادی، سلامتی وانرژی بهره مند شوید و به شیوه دلخواهتان زندگی کنید. بر زندگی خود مسلط باشید و از توانایی های نهفته دروجودتان بهره جویید و زندگی شگفت انگیز داشتن را انتخاب کنید.»

زندگی از دو پدیده تشکیل شده: یا مثبت یا منفی؛ اگر بیشتر با پدیده های منفی سرو کار دارید تا مثبت در زندگیتان یه جای کار مشکل دارید. اگر موضوعات منفی را مرتب تکرار کنید و درباره چیزهایی که به آنها عشق نمی ورزید مرتب اعتراض کنید مانند آن است که همچون یک طوطی خود را اسیر قفس کرده باشید. زندگی شما اتفاق نمی افتد بلکه به شما پاسخ می دهد شما خالق زندگی خود هستید. تغییر احساس به معنای تغییر سرنوشت است. اکثریت مردم بجای آنکه مسئولیت احساسات خود را آگاهانه بپذیرند احساسات خود را در حالت خودکار رها می کنند. مهم نیست چه رخ می دهد مهم این است که شما چه واکنشی نشان می دهید. حتی یک لحظه را به پشیمانی تلف نکنید چرا که اگر با احساس در گذشته تامل کنید خویشتن را مجددا آلوده ساخته و تحت تاثیر قرار می دهید. حوزه مغناطیسی دور و بر هر فردی را احاطه کرده است، هرجا بروید این حوزه مغناطیسی هم با توست. تو از طریق نیروی مغناطیسی حوزه ات همه چیز را جذب میکنی احساسات تو تعیین می‌کند هر لحظه حوزه تو مثبت است یا منفی.


این کتاب جزو معدود کتاب‌هایی‌ست که خواننده آن در مدت زمان مطالعه، همواره حس‌و‌حال خوبی را تجربه می‌کند و این حال‌و‌هوا می‌تواند با عمل به نکات بیان شده در کتاب حفظ شود و ادامه یابد. راندا برن متولد 1951 نویسنده‌ کتاب ‌راز‌ است که انتشار جهانی آن هم‌راه با نسخه‌ تصویری فقط در سال 2007 شش میلیون نسخه بود. او در همان سال به عنوان 100 شخصیت موثر در دنیا از سوی مجله‌ تایم معرفی شد. کتاب ‌قدرت‌ در بخش آثار غیر داستانی بارها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفته است.

 مشخصات محصول در سایت آمازون (قیمت این فایل در سایت آمازون 19 دلار می باشد که با دلار 6 هزار تومانی معادل 114 هزار تومان می شود. که امکان خرید از ایران هم فراهم نیست
دسته بندی: کتاب » کتاب صوتی

تعداد مشاهده: 16813 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

حجم فایل:30,150 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل کامل کتاب صوتی قدرت به زبان انگلیسی با صدای راندا برن به همراه فایل پی دی اف اصلی کتاب (انگلیسی)