پروپوزال گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین)

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) دارای 44صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین)

تعداد صفحه: 44صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...




پروپوزال مدیریت جهانگردی

گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین)

بیان مسأله
گردشگری به فعالیتی اطلاق می¬شود که زمان سفر گردشگران به و قوع می¬پیوندد و در بر¬گیرنده همه چیز از قبیل برنامه ریزی سفر، مسافرت به مکان مورد نظر، اقامت در آنجا، بازگشت و یادآوری خاطرات سفر بعد از بازگشت می-باشد.  همچنین فعالیت¬هایی که مسافر به عنوان بخشی از سفر انجام می¬دهد، نظیر خرید¬های انجام شده و تعاملاتی که میان میزبان و میهمان به وجود    می¬آید. خلاصه آنکه، گردشگری تمامی فعالیت¬ها و تاثیراتی است که در طول سفر برای بازدیدکننده، به وقوع می¬پیوندد (لامزدن ،  1387 : 4).
آن¬گاه که موضوع گردشگری مطرح می¬شود یکی از نخستین سوالاتی که در ذهن برنامه¬ریزان این صنعت، سیاست¬گذران، محققان و علاقه مندان آن شکل می¬گیرد این است که مردم چرا به سفر می¬روند، آن¬ها چرا مقصد مشخصی را برای سفر خود انتخاب می¬کنند و انگیزه ایشان از این انتخاب چیست.
مطالعه¬ی انگیزه¬های مسافران از آن رو اهمیت دارد که به برنامه¬ریزان و سیاست¬گزاران آن¬ها اطلاع می¬دهد که مقصد مطلوب گردشگران کجاست و چه ویژگی¬هایی باید داشته باشد. به این ترتیب مدیریت مقاصد گردشگری خواهد توانست بازار هدف خود که بیشترین تطابق را با داشته¬ها و امکانات مقصد مورد نظر دارند یافته و منابع خود را به گونه¬ای مناسب در جهت پاسخگویی به نیازهای بازار هدف تجهیز نماید.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6314 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:385 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) دارای 44صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.