ارزیابی کاربرد نانوذرات در حذف آنتی بیوتیک ها از محلول آبی

دسته بندي : کاراموزی و مشاغل » شیمی
دانلود فایل کامل ارزیابی کاربرد نانوذرات در حذف آنتی بیوتیک ها از محلول آبی
در قالب فایل word و متشکل از 5 صفحه


در سال های اخیر بدلیل افزایش مشکلات آلودگی آب ، به فناوری های نوین تصفیه توجه فراوانی شده است . امروزه آلاینده های دارویی، خصوصا آنتی بیوتیک ها که به عنوان یکی از پرمصرف ترین داروهای انسانی و حیوانی مورد استفاده است، مورد توجه محققین قرار گرفته است. از آنجایی که تصفیه بیولوژیکی به صورت کامل قادر به حذف آنتی بیوتیک ها نبوده و باقی مانده ی این مواد به آب های پذیرنده منتقل می شوند ،ارایه روش هایی تصفیه با کارآیی بالاتر ضروری است.

 از این رو، این مقاله به بررسی استفاده از نانو ذرات در حذف آنتی بیوتیک ها از محلول آبی می پردازد. روش مورد استفاده در این تحقیق از نوع مطالعه کتابخانه ای بوده و به این منظور از مقالات علمی معتبر، پایان نامه و سایتهای معتبر علمی بهره گرفته شد. تحقیق حاضر نشان داده است که استفاده از نانو ذرات در حذف آنتی بیوتیک ها از محلول آبی تحت شرایط کاهش pH، افزایش غلظت آلاینده و واکنش گر کارآیی بهتری داشته است.

 نتایج این مطالعه نشان داد که استفاده از نانو ذرات در تصفیه آنتی بیوتیکها از محلول آبی به علت سطح ریز نانوذرات بسیار مفید بوده و نسبت به روش های دیگر، سرعت و کارآیی بالاتری را دارا است و چشم انداز خوبی برای تحقیقات آینده به شمار می آید.
دسته بندی: کاراموزی و مشاغل » شیمی

تعداد مشاهده: 14758 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

تعداد صفحات: 5

حجم فایل:10 کیلوبایت

 قیمت: 42,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل کامل ارزیابی کاربرد نانوذرات در حذف آنتی بیوتیک ها از محلول آبی
    در قالب فایل word و متشکل از 5 صفحه